Dagen efter

Igår hade jag den bästa kvällen på länge! Det började med bio, Alice in wonderland, åh guuuud vad bra den var! Efteråt drog vi till Rydebäck till sämsta festen någonsin, så vi stack ganska snabbt därifrån. Stöter på Henke påväg till bussen och bestämmer oss för att dra med honom på chillkrök hos hans polare. Så vi, alltså jag Anna, Ellen, Kiki och Marcus, beger oss upp mot Tågaborg till Klang som höll i chillkröket.

Det började lite segt, men sen spårade allt! Jag och Henke hade brottning på en matta, det slutade med att alla brottades. Jag och Ellen strippade av Henke och Klang klädrna och tvinga ner dem i jacuzzin. Det slutade med att jag och Kiki också tog oss ett bad med killarna.. I alla fall, om jag ska förkorta kvällen så blir det: badrum badrum, jacuzzi, brottning, cigg, sprit, sängmys och underbart sällskap. Well, bilder kommer senare när dem kommer upp på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0