ööööhee

Fick nyss, med lite hjälp av min fina vän Kiki, reda på att there's a guy who likes me. Och jag hatar det. Jag tror att det är något fel med mig, men jag vill inte veta vad killar har för känslor för mig. Helst av allt så vill jag bara ha en kille som jag alltid kan ha, utan att några känslor är inblandade. Jag ska kunna göra vad jag vill utan att någon såras, utan att jag ska må dåligt för att jag sårar någon. Well, that's never gonna happen, att jag ens tänker tanken. Nej, nu ska jag skita i detta, jag vill pissa på alla killar. Men det går inte, för då sårar jag honom. HELVETE, vilken ångest jag får av detta, no good. Nej, nu ska jag sätta på bra musik och glömma alla idiotiska tankar som oturligtnog finns i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0