Yesterday

Igår hände nog världens sjukaste sak.. Jag satt vid datorn uppe på mitt rum när det plingar på dörren. Som vanligt springer jag ner för trappan för att öppna, eftersom mamma inte var hemma. När jag öppnar dörren så står min bror där, som har varit i Australien i sju månader. Min bror som jag träffat sammanlagt två veckor på över ett år. Helt random så är han hemma igen. Det var nog den roligaste överraskningen någonsin, åh guuud vad jag har längtat efter honom, my beloved brother!


Sekunden efter att jag har öppnat dörren står min mamma bakom och fottar! (Hon visste tydligen det!)

Jag har aldrig kramat honom så många gånger under en kväll som igår!

Kände mig lite brun i fredags efter att jag solat. Men in my ass, nu är jag albino igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0