Lång dag

Igår begav vi oss till Simons place, det sög, så efteråt drog jag, Kiki, Armend och Alex hem till Kiki och fula oss. Somnade vid fem halv sex-tiden inatt igen, och sov bara några få timmar. Tog tåget hem till mormor vid ett ungefär, så har varit där och myst med mamma hela dagen.

Sitter i soffan nu med nytvättat hår och mjukiskläder, försöker ännu en gång skriva färdigt mitt filosofiarbete (haha, det tar tid, i know!). Men idag har jag faktiskt en anledning till varför det tar tid, Swedbank är idioter och sätter fortfarande in mitt studiebidrag på min mammas konto istället för mitt. Det suger, för nu får jag pengarna cash istället för på kortet IDJUUUTER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0