Last night

Klockan är typ halv elva och jag har sovit ungefär tre timmar inatt. Det blev en impulskväll igår, först kom Ellen hit och underhöll mig. Det första hon gör när hon kommer in genom dörren är att säga att hon har med sig mat, och sen var det igång. Lite senare kom Armend och sist med inte minst kom Duki, till och med innan klockan var 11 på kvällen!

Det slutade i alla fall att Ellen drog hem vid tolv, och att killarna stannade här över natten. Vi gick upp och la oss när klockan var typ halv fyra. Duki gick upp och däckade direkt, medans jag och Armend låg och dumma oss aslänge. Sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade var den fem över sex på morgonen, lovely. Nu har killarna stuckit i alla fall, och jag ska duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0