Ludacris - How Low

Underbart att kunna vakna av att solen skiner in genom fönstret. Sitter som en nörd, men datorn i knäet framför tvn, men det är skitsamma, man får vara en nörd när man har lov. Såg nyss den roligaste musikvideon på ZTV Hitmix, Ludacris låt How low. Det är nog det roligaste musikvideon jag har sett på länge. "Rumor has it that if you go low enough, Ludacris will appear in the mirror. Let's try it"

Det är typ som när man lekte svarta madam när man var mindre, gå in i ett badrum och släck/tänd lampan om och om igen i snabbt tempo så kommer du se svarta madam i spegeln! Jo tjena, det funkade nog. Men livrädd var man för att man skulle se något, jag själv vågade aldrig göra det haha. Jag höll mig till Anden i Glaset, som om det skulle vara bättre.


Ludacris - How Low
http://www.youtube.com/watch?v=ox-lfowevqA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0