Texts from last night

www.textsfromlastnight.com är nog den mest underhållande hemsidan som finns, i love it! När man inte har något att göra, problemet jag lider av nu, så kan man fördriva tiden med att läsa andra människors sms! Haha, lovely!

"since we're both too lazy to go to each others house, you drink there, i'll drink here and we'll skype. it's the same thing. "


"It's true- you can buy beer at McDonald's in France. I'm not coming back to the States."


"- I just slapped my cat in the face with my dildo. You were the only one I could tell.
- He probs deserved it.
- Every good man does."


"- bring the vodka.
- i thought we were going to mcdonalds?
- we are. "


"Fuck morning classes. Fuck early work. Fuck anything in the morning that doesn't involve sleeping, sex or bacon."


"Just come over and take your pants off. 35 mins tops. You'll be home before midnight cinderella"


"new excercise plan: walk a mile get a bj then walk a mile home"

Nej nu får det räcka. Nu ska jag ragga upp någon som vill umgås lite med mig i stan så att jag kan införskaffa cigg.

Kommentarer
Postat av: Christine

Vill du vara gullig & hjälpa mig att vinna en iphone? Åh, snälla fina du :) Det räcker med att du klickar på den här länken: http://www.mdhjakten.se/dela/?id=aiba7ih



Sprid gärna runt länken om du känner för det, exempelvis till dina vänner, och du, TACK så jättemycket!

2010-03-29 @ 20:25:59
Postat av: Melinda Dalin

Hejsan! Du får jättegärna kika in min på blogg och kolla på bikinin som jag har designat :) Den är grym! Mouhahah. Hare gött.

2010-03-29 @ 21:21:37
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0